İptal ve İade Koşulları

Siparişler nasıl iptal edilebilir?
Siparişlerinizi verdikten sonra 24 saat içerisinde ak-say@ak-say.com.tr  adresine mail atarak ya da (212) 530 12 77numaralı telefonlardan satış destekle görüşerek siparişlerinizin iptalini sağlayabilirsiniz.


Satın alınan ürünler nasıl iade edilir?
Satın alınan tüm ürünlerde Tüketici Hakları Kanunları çerçevesinde iade garantisi bulunmaktadır. Teslimat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri kargo firma yetkilisi önünde açıp kontrol ediniz. Eğer ürünlerde herhangi bir zarar varsa kargo firmasına tutanak tutturarak paketinizi teslim almayınız. Paket teslim alındıktan sonra kargonun görevini tam olarak yerine getirdiğini kabul etmiş olduğunu unutmayınız.

Kargoda ürün eksikliği, kargodan kaynaklanan bozukluklar vb. hatalar ile karşılaştığınızda irtibat telefonları ya da ak-say@ak-say.com.tr aracığıyla bildirilmesi gerekmektedir.

Ambalajında herhangi bir açılma, bozulma, kırılma, tahrip, yırtılma, kullanılma vesaire durumları olmaması ve ürünlerin müşteriye gönderildiği haliyle iade edilmesi gerekmektedir. Aksi takdirde ürün iade alınmamakta ve bedeli iade edilmemektedir. İade süresi 10 gündür.

İade edilecek ürünün faturası ile birlikte teslim edilmesi gerekmektedir.

Tüm ürünler ilgili ithalatçı ve üreticiler tarafından Sanayi bakanlığının ön gördüğü süre aralığında garanti kapsamındadır. Sitemizde satılmakta olan ürünlerin garanti süresi yayınlanmaktadır.

Ürün ve hizmetlere ait ile ilgili yetersizlik ve ihmalkârlıktan doğan memnuniyetsizlik ve iade talebi durumunda "4077 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun" uyarınca işlem yapılır.

İstanbul mahkemeleri ve icra daireleri, bu anlaşmadan doğacak anlaşmazlıkları çözmeye yetkili kılınmıştır.